بهترین راه کسب درامد از اینترنت

با پشتیبانی 24 ساعته «» تضمینی

بهترین راه کسب درامد از اینترنت

با پشتیبانی 24 ساعته «» تضمینی

بهترین سایت love ایران

 


 هر چی که عاشق ها بخوان

گوشه ای از مطالب سایت

تمام شبهای من در تو خلاصه می شود و چشمهای پر از اشکم در سکوت مطلق با آسمان تک ستاره ام همراه است
همان ستاره ای که هرشب پرفروغ تر می شود و شوقی از وصال برایم در خود خلاصه می کند...
چه خوش است هنگامی که شوق ار وصال تک ستاره شبهای تنهایی ام آشکار می شود
همیشه در کنارم بمان تا دیگر انتظاری در پیش نباشد.


برای ورود اینجا کلیک کنید


اینجا سکوت است...سکوت...سکوتی سنگین در دل تاریکی دهکده من است...سکوت جزیی از من است...سکوت جزیی از دل مردم خسته دهکده من است...سکوت آرامش ذهن مردم اینجا است...و ما به سکوت عادت کرده ایم...سکوتی پرمعنی و پر از حرف...سکوتی که بیشتر از حرف زدن معنی و منظور را میرساند...دوسش دارم...دهکده من...دهکده ای در گوشه ای از قلب من...دهکده سکوت...



اگه می خواین وبلاگ ویا سایتتون همیشه در صدر جدول باشه

کافیه رو تبلیغا کلیک کنید و برام پیام انجام شد قرار دهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد